بهترین هتل های کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل فلامینگو کیش

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در زمینی به مساحت 27000 متر مربع بنا شده است. اتاق های هتل در دو فاز بنا شده اند و ساختار های متفاوت و زیبایی دارند. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و به مراکز تفریحی، بازارها و اسکله نزدیک است. هم چنین هتل دارای گشت رایگان بازار و دریا است که همه روزه انجام می پذیرد. هتل دارای 202 اتاق و سوئیت است که شامل اتاق های دوتخته ویلایی و هتلی، اتاق های سه تخته هتلی و ویلایی و اتاق های چهار تخته ویلایی و هتلی است که برای مسافران تور لحظه آخری كيش مهر 96 دارای امکانات تلویزیون، صبحانه، اینترنت، سرویس فرنگی و سیستم تهویه مطبوع است. رستوران هتل با ظرفیت 180 نفر و منوی انتخابی انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و سنتی را سرو می کند. فضای سبز و آبنماهای هتل منظره بسیار دل انگیزی دارند که این منظره با وجود آلاچیق ها و حضور پرندگان مختلف در باغ تکمیل شده است. از دیگر امکانات این هتل برای مهمانان تور لحظه آخری کیش می توان به کافی شاپ، سالن همایش، اتاق جلسات، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، خدمات ماساژ و سالن آرایش بانوان است.


هتل شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان کیش با مساحت 55000 متر مربع در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد. این هتل در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل دارای 193 اتاق است که شامل اتاق های دو تخته دریا،دو تخته جزیره، اتاق سه تخته دریا، اتاق سه تخته جزیره، سوئیت ساحلی دو تا چهار تخته، دوبلکس جزیره چهارتخته و دوبلکس جزیره چهارتخته است که برای مهمانان تور لحظه آخری کیش دارای امکانات آشپزخانه، مینی بار غیر رایگان، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت است. رستوران سنتی باغ بهشت و رستوران شمبلیر د رستوران هتل هستند که با منوی انتخابی و ظرفیت هرکدام 200 نفر انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگ را سرو می کنند. هم چنین یک رستوران فرانسوی در هتل به نام لوشاتو قرار دارد. هتل در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید و جاذبه های گردشگری جزیره قرار دارد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش آبان 96 می توان به سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، استخر روباز، فضای سبز، کافی شاپ، چایخانه سنتی، فروشگاه سوغاتی، پارکینگ، صندوق امانات، اتاق نگهداری کودکان، اتاق جلسات، آرایشگاه بانوان و آقایان، آنتن مرکزی و خانه داری 24 ساعته اشاره کرد.


هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش در زمینی به 15000 متر مربع در سال 1381 افتتاح شد. این هتل در نزدیکی مراکز خرید مانند پانیذ، بازار هایپر مارکت و بازار مرکز تجاری قرار گرفته است و از این نظر موقعیت خوبی دارد. هم چنین در نزدیکی جاذبه هایی مانند پارک شهر کیش و کارتینگ قرار دارد. هتل در 4 طبقه ساخته شده و دارای 130 اتاق است که شامل اتاق های دو تخته لوکس، دو تخته عادی، سه تخته عادی، سوئیت یک خوابه لوکس، سوئیت یک خوابه جکوزی دار، سوئیت دو خوابه جکوزی دار و آپارتمان ویژه است که برای مهمانان تور لحظه آخری کیش دارای امکانات مینی بار، قفل درب کارتی، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه و صندوق امانات است. رستوران های هتل شامل رستوران شانی، رستوران شانلی، رستوران چشم انداز و رستوران سنتی صبا است هم چنین 4 کافی شاپ و یک چایخانه در هتل وجود دارند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری كيش آذر 96 می توان به اینترنت، استخر، سونا، جکوزی، بدنسازی، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، آرایشگاه آقایان و بانوان و ... است.





:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,رزرو هتل های کیش,نرخ هتل های کیش,هتل های 5 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 29 مهر 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی