هتل های آنتالیا
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل مجیک آنتالیا

هتل مجیکآنتالیاشامل امکانات رفاهی مانند استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده می باشد و لازم به ذکر است که مسافران می توانند از امکانات این هتل بصورت رایگان استفاده کنند. همچنین هتل مجیکآنتالیابرای راحتی خانواده ها زمین بازی کودکان را راه اندازی کرده است تا خانواده ها با آرامش سفر خود را پشت سر بگذارند. پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز آماده سرویس دهی به مسافران تور آنتالیا تابستان 94  میباشد.

 

 

 

 هتل هرینگتون پارک ریزوت آنتالیا

این هتل زیبا با موقعیت جغرافیایی استثنایی که دارد برای مسافرانتور آنتالیا تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 سفری زیبا و به یادماندنی را خواهد ساخت . هتل هرینگتون پارک ریزورتآنتالیادارای امکانات مانند ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , شیرجه , حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین است . همچنین هتل هرینگتون پارک ریزورتآنتالیادارای سرویس نگهداری کودکان برای رفاه و آرامش خاطر خانوادهای عزیز می باشد. علاقه مندان به ورزش نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند که این امکانات شامل پینگ پنگ ، بازی دارت می باشد . همچنین بخش پذیرش هتل هرینگتون پارک ریزورتبه صورت 24 ساعته آماده ی سرویس دهی به مسافرانتور آنتالیا اردیبهشت 94 است . 

 

 

 

 

 

 

هتل گریدا سیتی آنتالیا


این هتل دارای امکانات تفریحی زمین بازی ویژه کودکان ، سرویس نگهداری کودکان برای راحتی و آسایش خوانواده های عزیز می باشد . از دیگر امکانات هتل گریدا سیتی آنتالیاشامل استخر ، سونا و همچنین استخر سرباز (فصلی) است. این هتل دارای اتاق های ویژه با امکانات رفاهی کامل برای معلولین و سوئیت هایی ویژه تازه عروس ها می باشد. امکانات ورزشی این هتل برای ورزش دوستان عزیز تور آنتالیا تابستان 94  عبارت است از تنیس , مرکز بدنسازی , پینگ پنگ و وان آب داغ

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی