.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
 

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول 

تور ترکیه هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول و نزدیک منطقه تقسیم که یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش است واقع شده است. یکی از مناطق تفریحی استانبول همین منطقه تقسیم است که مغازه ها و فروشگاه ها و رستوران های بسیاری دارد و مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه است , به همین دلیل هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول بیشتر مورد توجه مسافران تجاری بوده است. این هتل متشکل از 138 اتاق استاندارد و اتاق هایی ویژه معلولین و سیگاری ها ویزه میهمانان تور ترکیه و... می باشد. از امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول می توان به رستوران آلارد , استخر , سونا , جکوزی , حمام بخار , سالن بدنسازی , ماساژ و همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سرویس سرمایش و گرمایشی آن , سرویس اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه , حوله ساحلی , وان , دوش , سشوار و بالکن و اینترنت و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول از امکانات آن بهرمند شوند.


 

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز میدان تقسیم واقع شده است و فاصله آن تا مترو فقط 3 دقیقه می باشد. این هتل متشکل از 81 اتاق و 6 سوئیت می باشد. اتاق های هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول دارای سیستم حرارتی و برودتی مناسب , حمام و سرویس حمام , میز کار , تلویزیون , تلفن و... می باشند. از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ورزشی ویژه میهمانان تور ترکیه , رستورانی با غذاهای بین المللی و ترکیه ای و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه  با اقامت در هتل گرین پارک تکسیم  ترکیه استانبول می توانند لحظات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.


 

هتل 4 ستاره میم ترکیه استانبول

تور ترکیه تل میم استانبول

هتل 4 ستاره میم تور ترکیه استانبول هتل مدرنی است که جدیدا بازسازی شده و در منطقه نیشان تاشی شهر استانبول واقع شده است و به قصر دولماباهچه و میدان تقسیم بسیار نزدیک است. اتاق های این هتل دارای سرویس دهی بسیار ماهرانه و مهمان نوازی خوبی برای میهمانان تور ترکیه می باشد و این امر باعث بیشتر شدن آسایش شما مسافران عزیز می شود. ایستگاه های متفاوتی در اطراف هتل میم تور ترکیه استانبول وجود دارد که باعث می شود گردشگران راحت تر به نقاط دیگر شهر بروند. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به رستوران گائودی آن اشاره کرد که دارای منوی غذاهای بین المللی و سنتی ترکیه ای ویژه میهمانان تور ترکیه می باشد.علاوه بر این انواع سالادهای سالم و تازه و لذیذ در رستوران هتل میم استانبول سرو می شود.در لابی این هتل کافه ای به نام کافه بارکا وجود دارد که بصورت 24 ساعته از مسافران تور ترکیه خود با انواع دسرها و نوشیدنی های خوش مزه پذیرایی می کند. با تور ترکیه استانبول و اقامت در این هتل 4 ستاره لحظات خوشی را سپری کنید و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

 

هتل پانوراما هیل کوش آداسی

هتل پانوراما هیل یکی از هتل های 4 ستاره تور ترکیه است و در شهر کوش آداسی قرار دارد.این هتل در مرکز این شهر واقع شده است. در این هتل 70 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه وجود دارد. از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، بار، تهویه، ترانسفر فرودگاه، کرایه اتومبیل، خشکشویی، لباسشویی، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، آسانسور، کرایه دوچرخه، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره نمود.

هتل پانوراما هیل کوش آداسی

این هتل در تور ترکیه برای یک کودک زیر 2 سال رایگان و برای یک کودک زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشید رایگان است.


هتل آرورا کوش آداسی

هتل آرورا یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی تور ترکیه در کنار ساحل این شهر و در منطقه لانگ بیچ قرار گرفته است. مرکز شهر کوش آدارسی تنها 5 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. هتل آرورا مجموعا دارای 92 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه می باشد. یکی از مناطق دیدنی کوش آداسی شهر باستانی افسوس است که هتل آرورا 18 کیلومتر با آن فاصله دارد. این هتل ازامکانات مناسبی برای میهمانان تور ترکیه برخوردار است که از این تعداد می توان به: پذیرش 24 ساعته، صرافی برای دسترسی بهتر میهمانان، سیستم تهویه، باشگاه بدنسازی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی ویژه میهمانان تور ترکیه، بار، فکس و کپی، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات خانه داری، استخر سرپوشیده و روباز، سونا و ... اشاره داشت.

 

هتل آرورا کوش آداسی

هتل آرورا کوش آداسی


هتل ماربل کوش آداسی

هتل ماربل در کوش آداسی ترکیه واقع شده است و یک هتل 4 ستاره می باشد. دریای اژه 3 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. همچنین در 20 کیلومتری هتل ماربل شهر تاریخی افسوس قرار گرفته است. در ضمن این هتل دارای ۱۰۵ اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه می باشد.

هتل ماربل کوش آداسی

 از امکاناتی که هتل برای میهمانان تور ترکیه در نظر گرفته است می توان به امکانات ورزشی، استخر، اتاق جلسه، زمین بازی کودکان ،امکانات آبگرم، امکانات تناسب اندام، باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، والیبال، بسکتبال، فوتبال، استخر، میز تنیس ویژه میهمانان تور ترکیه، پينگ پنگ، بيليارد، رستوران، پذیرش 24 ساعته، اینترنت وایرلس، خدمات لباسشویی، صندوق ایمن ، خدمات نگهداری از اطفال، کمک های پزشکی ویژه میهمانان تور ترکیه و ... اشاره داشت.
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

 

هتل شانگری لا گوانجو

هتل شانگری لا یکی از هتل های 5 ستاره تور چین می باشد و در شهر گوانجو واقع شده است. این هتل در مجموع از 704 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تشکیل شده است. هتل دارای یک باغ زیبا می باشد. از امکانات ویژه هتل می توان به زمین تنیس، سالن کنفرانس و خدمات نگهداری از اطفال برای میهمانان تور چین اشاره داشت.

همچنین از دیگر امانات هتل: استخر سرپوشیده و روباز، سونا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، جکوزی، خدمات ماساژ، صرافی، خدمات خانه داری ویژه میهمانان تور چین، سالن بدنسازی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، بار، کرایه اتومبیل، امکانات ضیافت، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فروشگاه، فکس و کپی، آسانسور ویژه میهمانان تور چین و ... می باشد.

 

هتل شانگری لا گوانجو


هتل ونیز گوانجو

هتل ونیز یکی از هتل های 4 ستاره تور چین است که در شهر گوانجو واقع شده است. فرودگاه بین المللی گوانجو در فاصله 30 کیلومتری از این هتل قرار دارد. همچنین نمایشگاه این شهر 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. میهمانان تور چین می توانند با صرف 25 دقیقه از زمان به ایستگاه راه آهن گوانجو دسترسی داشته باشند. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان می توان به اتاق بیلیار برای علاقمندان این رشته اشاره داشت. این هتل همچنین به اینترنت وایرلس رایگان ویژه میهمانان تور چین مجهز می باشد.

هتل ونیز گوانجو

از دیگر امکانات هتل ونیز گوانجو تور چین می توان از استخر، خدمات خانه دار، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، رستوران، گاوصندوق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، خدمات ماساژ، کاریوکی ویژه میهمانان تور چین و ... نام برد.


هتل کارات گوانجو

هتل کارات یکی از هتل های 5 ستاره تور چین می باشد که در شهر گوانجو واقع شده است. این هتل در مجموع دارای 302 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در این هتل برای مسافران یک اتاق کنفرانس در نظر گرفته شده است. همچنین یک صرافی نیز در این هتل در دسترس می باشد.

هتل کارات گوانجو

از امکانات دیگر هتل برای مسافران تور چین می توان از خدمات خانه داری، انبار بار و چمدان، بار، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، آسانسور ویژه میهمانان تور چین و ... نام برد.



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های گوانجو چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

هتل جی دبلیو ماریوت شانگهای

هتل جو ماریوت یکی از هتل های 5 ستاره تور چین است و در شهر شانگهای قرار گرفته است. در این هتل چندین استخر سرپوشیده و روباز و همچنین 6 رستوران برای پذیرایی از میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است. میدان ملت در شهر شانگهای در فاصله 500 متری از این هتل واقع شده است. همچنین مراکز خرید این شهر در چند قدمی این هتل قرار دارد. از امکانات ویژه این هتل می توان به کتابخانه و سالن بدنسازی و اینترنت ویژه میهمانان تور چین اشاره داشت.

از امکانات دیگر این هتل برای میهمانان تور چین می توان از: خدمات ماساژ، سونا، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، گرمایش، گاوصندوق، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، اتوکشی، فکس و کپی ویژه میهمانان تور چین و... نام برد. 

هتل جی دبلیو ماریوت شانگهای


هتل ژانگ زیانگ شانگهای

هتل شانگ زیانگ شانگهای

هتل ژانگ زیانگ یکی از هتل های 4 ستاره تور چین است و در در شهر شانگهای قرار دارد. در فاصله 13 کیلومتری از این هتل فرودگاه بین المللی پودانگ قرار گرفته است. همچنین ایستگاه راه آهن زیانگ 2 کیلومتر وجود دارد که میهمانان تور تور چین به راحتی می توانند به این ایستگاه دسترسی داشته باشند.

هتل شانگ زیانگ شانگهای

باشگاه بدنسازی ویژه میهمانان تور چین، خدمات خانه داری، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، سیستم تهویه، پذیرش 24 ساعته، بار، گاوصندوق، حدمات ماساژ، خودپرداز، فکس و کپی، آرایشگاه، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت و... تعدادی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان تور چین درنظر گرفته است.


هتل میلینیوم هانگ کیاو شانگهای

هتل 5 ستاره میلینیوم هانگ کیاو تور چین در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 369 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در هتل میلینیوم هانگ کیاو چین امکانات ویژه ای برای میهمانان در نظر گرفته شده که از جمله این امکانات می توان به فروشگاه های متعدد، صرافی برای دسترسی راحت تر مسافران، زمین تنیس، مینی گلف، سولاریوم، خدمات نگهداری از کودکان، اتاق بازی ویژه میهمانان تور چین اشاره داشت.

هتل میلینیوم هانگ کیاو شانگهای

همچنین از امکانات دیگر این هتل برای میهمانان تور چین می توان از استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، آسانشور، انبار بار و چمدان، گرمایش، تهویه، بار، گاوصندوق، صرافی، فکس و کپی و... نام برد که میهمانان تور چین می توانند به راحتی از این امکانات استفاده نمایند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های شانگهای چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ پکن

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. در فاصله 200 متری از این هتل ایستگاه قطار درون شهری قرار گرفته که میهمانان تور چین می توانند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی به این مکان دسترسی داشته باشند.در این هتل 4 رستوران برای استفاده میهمانان تور چین وجود دارد. همچنین در هتل سالن استراحت پیانو برای علاقمندان وجود دارد.

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ پکن

از امکاناتی که در هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است می توان به پذیرش شبانه روزی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل ویژه میهمانان تور چین، انبار بار و چمدان، فروشگاه، سیستم تهویه، آسانسور، خدمات خانه داری، صرافی، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، گاوصندوق، خدمات نگهداری از اطفال ویژه میهمانان تور چین، استخر سرپوشیده، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات ماساژ، سونا، مرکز بدنسازی، زمین تنیس و... اشاره داشت.


هتل هیلتون بیجینگ پکن

هتل هیلتون بیجینگ یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. فرودگاه بین المللی پکن 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچین مراکز خرید و اماکن تفریحی این شهر در فاصله 2 کیلومتری ازهتل هیلتون بیجینگ تور چین قرارگرفته است. اتاق های ممتاز دارای امکاناتی نظیر قهوه ساز و وان های مرمری می باشد. در هتل هیلتون بیجینگ تور چین امکانات دیگری مانند زمین تنیس و اسکواش برای علاقمندان دارد. همچنین میهمانان این هتل به راحتی می توانند به مراکز تفریحی شهر از جمله آشیانه پرندگان و شهر ممنوعه دسترسی داشته باشند.

هتل هیلتون بیجینگ تور چین امکانات دیگری نظیر خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل، فروشگاه، بار، تهویه، آسانسور، صرافی، دوچرخه سواری، بیلیارد، مرکز بدنسازی، زمین گلف، زمین بازی کودکان، استخر سرپوشیده، ماساژ، سرویس نگهداری از کودکان ویژه میهمانان تور چینو... دارد. 

هتل هیلتون بیجینگ پکن


 

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن چین واقع شده است. در این هتل برای پذیرایی از میهمانان تور چین 5 رستوران در نظر گرفته شده است. ایستگاه راه آهن پکن در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان تور چین پارکینگ رایگان می باشد.

از امکانات هتل می توان به: آسانسور ویژه میهمانان تور چین، انبار بار و چمدان، تهویه، اتاق های ضد صدا، گرمایش، بار، پذیرش شبانه روزی، مرکز بدنسازی، صرافی، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرپوشیده، کاریوکی، خدمات نگهداری از اطفال ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پکن,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش در میدان پردیس، بلوار رودکی واقع شده و به تازگی بازسازی شده است , این هتل به بازارهای پردیس ۱ و پردیس ۲ و مجتمع تجاری کیش بسیار نزدیک می باشد که در این دو مراکز خرید عمده ترین اجناس مارک را می توان خریداری کرد . پلاژ آقایان به هتل آرا کیش نزدیک می باشد و آقایان می توانند در کمترین زمان به پلاژ بروند، فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد.این هتل 60 اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته  چهار تخته دارد که این اتاق ها از امکانات خوبی برای مسافران  تور کیش 94 برخوردار می باشد. 

امکانات هتل آرا کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ

 

 

آدرس هتل آرا کیش : جزیره کیش , میدان پردیس , بلوار رودکی

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش یک هتل دو ستاره است که به صورت هتل آپارتمان می باشد و مساحت آن حدود 20000 متر مربع است . این هتل در جنوب شرقی کیش و در ابتدای جاده جهان در نزدیکی ساحل است و فاصله این هتل تا فرودگاه 11 کیلومتر می باشد .این هتل دارای 932 اتاق و 276 تختخواب است که اتاق ها مجهز به تلویزیون، تلفن، یخچال، سرویس بهدتشتی ایرانی،حمام و مبلمان می باشند، اقامت در اتاق های مناسب و زیبای این هتل استراحت لذت بخشی را برای مسافران تور کیش آبان 94 به ارمغان می آورد.

امکانات هتل شباویز کیش

لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

 هتل شباویز کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شباویز کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

هتل رزا کوش آداسی

 

هتل رزا در 2/4 کیلومتری مارینا و 1/9 کیلومتری ساحل لیدیز بیچ قرار دارد. این هتل 9 آپارتمان دارد که آشپرخانه مجهز این آپارتمان ها دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، مایکروفر، گاز و ... می باشد. مسافران تور کوش آداسی 94می توانند در باغ زیبای این هتل به تفریح و بازی پینگ پونگ بپردازند. از نظر دسترسی به جاذبه های گردشگری فاصله هتل تا قلعه کوش آداسی 2/3 کیلومتر و تا پارک آبی آکا فانتاسی 8 کیلومتر است. فرودگاه ازمیر نیز در 51 کیلومتری هتل می باشد. 

آدرس: Ikicesmelik mahallesi, 628 sok. No:3 Roza Apartments, Kusadasi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل رزا کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، پینگ پونگ، سونا، باشگاه، حمام ترکی، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

در تور کوش آداسی آذر 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

 

 

هتل رزا کوش آداسی

هتل رزا کوش آداسی

هتل رزا کوش آداسی

اتاق هتل رزا کوش آداسی

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل رزا کوش آداسی,هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

ویلا بیچ کوش آداسی

 

ویلا بیچ در 100 متری ساحل کدینلار کوش آداسی واقع شده و اتاق هایی زیبا و باغ و تراس با چشم انداز دریا دارد. ویلاها دارای امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام، سشوار، دمپایی و ... هستند. مسافران تور کوش آداسی 94می توانند در آشپزخانه مجهز این ویلا به پخت غذا بپردازند و از جمله امکانات آشپزخانه ماشین ظرفشویی و قهوه ساز می باشد. این ویلا در 4 کیلومتری مرکز شهر کوش اداسی و در 85 کیلومتری فرودگاه ازمیر است که ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافه توسط ویلا انجام می شود. 

آدرس: Plaj Evleri Sitesi 9. Sok No: 24 Kadinlar Denizi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات ویلا بیچ

باغ، تراس، آشپزخانه مشترک، دارت، ورزش های آبی، ساحل، کرایه دوچرخه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، سیستم تهویه.

 

 

در تور کوش آداسی آبان 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

 

 

 

ویلا بیچ کوش آداسی

ویلا بیچکوش آداسی

ویلا بیچ کوش آداسی

اتاق ویلا بیچکوش آداسی



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: ویلا بیچ کوش آداسی,هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

 

 هتل 5 ستاره لاتار در منطقه سیلیکیان، در خیابان پنجم، در 10 کیلومتری مرکز شهر ایروان قرار گرفته است. این هتل دارای 19 اتاق می باشد که همه اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام شخصی، سشوار و تهویه می باشند. در رستوران این هتل غذاهای ارمنی و اروپایی سرو می شود و انواع نان های خوشمزه سنتی ارمنستان نیز در این رستوران پخت می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 10 کیلومتر است و مهمانان به صورت رایگان به این فرودگاه ترانسفر می شوند. مسافران تور ارمنستان 94 میتوانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل لاتار ایروان ارمنستان

وای فای رایگان، سونا، استخر بزرگ سر باز، باشگاه، خدمات ماساژ، حمام بخار، ترانسفر رایگان فرودگاهی، تراس، پینگ پونگ، بیلیارد، زمین بازی، روم سرویس، عابر بانک، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، امکانات اتاق وی آی پی، اتوکشی، خشکشویی، آرایشگاه، اتاق جلسه، نگهداری از کودکان، واکس، لاندری، غذاهای رژیمی، بار، رستوران. در تور ارمنستان آذر 94 از اقامت این هتل غافل نشوید

هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

اتاق هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

تالار هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

رستوران هتل لاتار ایروان ارمنستان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل لاتار ایروان ارمنستان,هتل های ارمنستان , بهترین هتل های ارمنستان, ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.
 

 

 هتل نشنال در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارد و از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی، فاصله هتل تا مترو 5 دقیقه و تا ایستگاه اتوبوس 20 متر است، همچنین مسافران تور ارمنستان 94 می توانند با 20 دقیقه رانندگی به فرودگاه بین المللی ایروان برسند. این هتل دارای 57 اتاق است که شامل امکانات وای فای رایگان، تلویزیون، حمام خصوصی هستند و از نظر ظاهری نیز سقف های بلند با پنجره های بزرگ و شومینه دارند. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه بین المللی سرو می شود. فاصله این هتل تا پارک فونتن و موزه ملی 5 دقیقه پیاده روی است.

امکانات هتل نشنال ایروان ارمنستان

استخر سرپوشیده، اسپا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، اتاق پاک، آسانسور، اتاق جلسه.در تور ارمنستان آبان 94 از اقامت این هتل غافل نشوید

هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

اتاق هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

رستوران هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

باشگاه هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان 

استخر هتل نشنال ایروان ارمنستان



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل نشنال ایروان ارمنستان,هتل های ارمنستان , بهترین هتل های ارمنستان, ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

هتل وایت هاوس استانبول

هتل 4 ستاره وایت هاوس (WhiteHouse) در قلب منطقه تاریخی استانبول واقع شده و از این هتل با اندکی پیاده روی می توان به جاذبه هایی مثل ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ رسید. این هتل 22 اتاق دارد که اتاق های آن دارای امکانات بالکن، تلویزیون و ... هستند. در رستوران این هتل هر روز صبحانه کامل و خوشمزه سرو می شود. از این هتل برای مسافران تور استانبول 94 ترانسفر فرودگاهی یک طرفه رایگان در نظر گرفته شده است. مسافران تور استانبول می توانند از اقامت در این هتل و نزدیک آن به جاذبه های گردشگری استانبول لذت ببرند.

آدرس: Alemdar Mah. Çatalçeşme Sok. No:21 Sultanahmet, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

امکانات هتل وایت هاوس استانبول

تراس، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سیستم ایمنی، مغازه، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، وای فای رایگان

در تور استانبول آذر 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید د اشت.

 

 

هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

اتاق هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

رستوران هتل وایت هاوس استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل وایت هاوس استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

هتل لاساگرادا استانبول

 

هتل 5 ستاره لاساگردا در محله عثمان بی در چند قدمی منطقه نیسانتاسی قرار دارد. این هتل 84 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات کتری برقی، وای فای رایگان، حمام مدرن و ... می باشد. تراس بزرگ این هتل چشم انداز بینظیری از شهر زیبای استانبول دارد. مسافران تور استانبول 94می توانند در رستوران "کایرا" از انواع غذاهای بین المللی و ایتالیایی لذت ببرند و در رستوران دیگر آن نیز با صبحانه بوفه از مهمانان پذیرایی می شود که صبحانه این رستوران شامل آب میوه تازه، قهوه ایتالیایی، نان تازه و ... می باشد. 

آدرس: Mesrutiyet Mahallesi Halaskargazi Caddesi No:96 Osmanbey Sisli , Sisli, 34371 Istanbul, Turkey

امکانات هتل لاساگرادا استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، حمام ترکی، استخر رو باز، کتابخانه، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی ای پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، فروشگاه، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان. 

در تور استانبول آبان 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید د اشت.

 

 

 

هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

 اتاق هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

رستوران هتل لاساگرادا استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل لاساگرادا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.
 

هتل 4 ستاره امارات گرند در خیابان معروف شیخ زاید قرار دارد و تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل 47 طبقه 430 اتاق دارد که اتاق های آن به سبک مدیترانه ای دکور شده اند و دارای امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... هستند. مهمانان تور دبی 94 می توانند در باشگاه مجهز و زمین تنیس این هتل به تفریح بپردازند و همچنین مرکز اسپا دارای امکاناتی مثل سونا و اتاق بخار می باشد. در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی بی نظیر از خلیخ فارس وجود دارد که منویی متنوع از غذاهای بین المللی دارد. فاصله هتل تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی  و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امارات گرند دبی

 زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور.در تور دبی آذر 94 از امکانات این هتل زیبا لذت خواهید برد.

 

هتل امارات گرند دبی

هتل امارات گرند دبی

هتل امارات گرند دبی

اتاق هتل امارات گرند دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل امارات گرند دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران لوکس ژاپنی okku در فوریه 2009 در خیابان شیخ زاید در طبقه اول هتل اچ افتتاح شده است. این رستوران به دلیل کیفیت خوب غذاهای آن سه سال متوالی برنده جایزه شد و غذاهای آن توسط بهترین و معروف ترین سرآشپزهای دنیا پخته و با تزئینی زیبا، در ظرف هایی جذاب سرو می شود. مسافران تور دبی آبان 94 می توانند در محیط گرم، صمیمی و دنج این رستوران لحظات آرامش بخشی را تجربه کنند.

آدرس: The H Hotel Dubai, 1st Floor, One Sheikh Zayed Road, Dubai, United Arab Emirates

 

 

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

 

 

 

 

رستوران المحاره دبی

 

رستوران المحاره که به معنی صدف است از بهترین رستوران های جهان است و در طبقه زیرین برج العرب واقع شده است . قرار گیری این رستوران در کنار اکواریوم های زیبا، آن را به رستورانی خاص تبدیل کرده که مسافران تور دبی 94 می توانند در این رستوران تجربه ای متفاوت و  شگفت انگیز داشته باشند. کیفیت و تنوع غذاهای این رستوران و محیط خاص آن لحظات زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

 

رستوران المحاره دبی

 

 رستوران المحاره دبی

 

رستوران المحاره دبی

رستوران المحاره دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی, رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

پارک میرزا کوچک خان مشهد

 

 

در تور مشهد آذر 94 از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد.

پارک میرزا کوچک خان مشهد درحاشیه خیابان دانش شرقی و در مجاورت سراهای بازار رضا و ضلع جنوب غربی میدان ۱۷ شهریور قرار دارد. این پارک وسعت چندانی ندارد و به حرم رضوی نزدیک است و

در تور مشهد 94 از این بوستان دیدن کنید.

در منطقه زائر نشین می باشد. از امکانات این پارک می توان به کتابخانه عمومی کودکان و نوجوانان ، شهربازی و استخر شنا، و میادین ورزشی ، و فضای سرسبز و درختان قدیمی و گونه های مختلف گیاهی و آب نما و خیابان کشی اشاره کرد . وجود امکانات بسیار و نزدیکی به حرم امام رضا باعث شده تا این بوستان مورد توجه مسافران تور مشهد و ساکنان محلی قرار بگیرد.

 

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک میرزا کوچک خان مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

هتل فردوس مشهد

 

هتل فردوس مشهد هتلی چهار ستاره است  که در چند قدمی حرم امام رضا (ع) بنا  شده و محل پذیرایی و استراحت زائران و مسافران تور مشهد می باشد. هتل فردوس  در خیابان امام رضا (ع) در هشت طبقه بنا گردیده تا تا حرم مطهر 300 متر فاصله دارد که این نزدیکی اقامت زائران را برای تشرف به حرم  آسان می نماید.

در تور مشهد پاییز 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.


این هتل در بهمن ماه سال 1388 افتتاح شده است و با توجه به موقعیت ساختمان عمده قسمت های هتل از نور طبیعی بهره مند است و چشم اندازی زیبا از حرم را نمایان می سازد.

در تور مشهد 94 از این هتل هقامت کنید.

 

این هتل دارای 96 اتاق می باشد که  دارای تلویزیون،IPTV  (موزیک، فیلم، بازی ... )، ماهواره، ايركانديشن، اينترنت wireless،سرويس بهداشتي فرنگی، تلفن , کاناپه ، ميزغذاخوری 2 نفره ،كتري برقي وحوله های واحد به صورت تن پوش ميباشند.

در تور مشهد آبان 94 از اقامت د این هتل خشنود خواهید شد

 

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

اتاق های هتل فردوس مشهد

 

امکانات هتل

سالن صد نفره، کافی شاپ، اتاق بازی کودکان، رستوران فرنگی ، رستوران ایرانی، بیزینس سنتر، لابی، اتاق کنفرانس، اتاق چمدان، صندوق امانات، فروشگاه، پارکینگ، کافی نت، شبکه ویدیویی، ماهواره، خشکشویی، تاکسی سرویس، لاندری، اینترنت بیسیم، آکواریوم

هتل فردوس مشهد

رستوران هتل فردوس مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل فردوس مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

هتل سی برگ مشهد

 

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مشهد واقع شده و دسترسی مسافران تور مشهد از این هتل به اماکن تفریحی،زیارتی و مترو به سهولت انجام می گیرد.این هتل 8طبقه، دارای 56 اتاق دوتخته وسه تخته،وآپارتمانهای یکخواب ودوخواب با معماری و طراحی کاملا مدرن می باشد.

در تور مشهد تعطیلات آبان 94 از امکانات این هتل لذت خواهید برد.

 

این هتل دارای سه تالار 500 نفره می باشد که در آن جا پذیرایی جشن ها و مهمانی ها با بهترین و متنوع ترین غذاها و دسرها و در محیطی دلنشین و مدرن صورت می گیرد.

در تور مشهد آذر 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد

تریا ی هتل در طبقه همکف واقع شده و صرافی هتل نیز با مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلیه امور صرافی و تبدیل و خرید و فروش انواع ارز و مسکوکات طلا و نقره به نرخ روز را انجام می دهد . این هتل دارای رستوران های چینی و ایرانی نیز می باشد .

در تور مشهد تعطیلات آذر 94 از امکانات این هتل لذت خواهید برد.

امکانات هتل سی برگ مشهد

 رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

 در تور مشهد 94 در این هتل اقامت کنید

 

هتل سی برگ مشهد

ورودی هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

لابی هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

اتاق هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

رستوران هتل سی برگ مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سی برگ مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

پارک وکیل آباد مشهد

 

در تور مشهد آذر 94 از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد.

پارک وکیل آباد از جمله تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه شهر مشهد است که پیش از این به «میر طراز» معروف بوده و در انتهای بلوار وکیل آباد قرار دارد . از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان سر به فلک کشیده چنار و کاج و پستی بلندی‌های طبیعی می‌باشد. آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قناتی که سرچشمه آن بند گلستان بوده تامین می‌گردد و رودخانه بسیار زیبایی نیز در سطح آن جاری است. در تور مشهد تعطیلات پاییز 94 از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد.امروزه با ایجاد معابر و محوطه‌سازی داخل مجموعه، پیاده‌روی و نظاره چشم‌اندازها و طبیعت آن به آسانی صورت می‌گیرد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار وسیعی به نام «کوهستان پارک شادی» و محوطه باغ ‌وحش احداث شده است. باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز همچون گذشته برای تمامی مسافران تور مشهد  است .

پارک وکیل آباد مشهد

 پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد مشهد

رودخانه پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد مشهد

پارک وکیل آباد مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک وکیل آباد مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

خانه ملک مشهد

 

در تور مشهد پاییز 94 از این جاذبه گردشگری دیدن کنید. خانه ملک مشهد مربوط به اواخر دوره قاجار است که در ضلع شرقی خیابان امام، روبروی اداره دارائی واقع شده و به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این بنا یکی از نمونه خانه های زیبای برجا مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه محسوب می شود که در گذشته بسیار وسیع تر بوده اما اکنون تنها بخش بیرونی آن برجای مانده که شامل دو طبقه است.

در تور مشهد آبان 94 از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد. طبقه بالایی دارای سقف مشبک و منبت کاری شده چوبی و شومینه گچبری زیبایی است

. خانه ملک امروزه مرکز هنر های سنتی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی می باشد. حمام خانه ملک تنها نمونه حمام تاریخی خصوصی دوره خود در شهر مشهد معرفی شده که در سال 1385 به عنوان خانه توریست انتخاب شد. خانه ملک یکی از جاذبه‌های گردشگری در تور مشهد می باشد که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. 

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: خانه ملک مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.

هتل دی رویال پلازا دهلی هند

هتل دی رویال پلازا  دهلی هند


هتل دی رویال پلازا  دهلی هند برای مسافرین تور هند آبان 94 خدماتی از قبیل : خانه داری ,امکانات جلسه و ضیافت ,لباسشویی ,خشکشویی ,اتو کشی ,صرافی ,خدمات تورها ,فکس و کپی ,مرکز تجارت ,خدمات تهیه بلیط ,کرایه اتومبیل ,سرویس مستخدم , استخر , پارکینگ , سالن بدنسازی و سالن کنفرانس را به مسافرین تور هند آبان 94 ارائه می دهد و همچنین امکاناتی مثل مرکز سلامت و آبگرم  , اتاق برای معلولین و مرکز بدنسازی را دارا می باشد. این هتل به تعداد 419 اتاق و 3 آسانسور دارا می باشد که موقعیت آن در مرکز شهر و 40 کیلومتری فرودگاه می باشد. 

 هتل دی رویال پلازا  دهلی هند

 

هتل دی رویال پلازا  دهلی هند

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل دی رویال پلازا دهلی هند,هتل های هند بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

شهر آگرا در هند

شهر آگرا در هند

آگره یا آگرا سومین شهر بزرگ در ایالت اوتار پرادش در کشور هندوستان وقابل توجه مسافرین تور هند آبان 94 است. این شهر درکنار رودخانه یامونا (جمنا) قرار گرفته و از دهلی پایتخت هند، با قطار تنها دو ساعت و نیم، با ماشین ۴ ساعت و با هواپیما ۳۰ دقیقه فاصله دارد.این شهر خانه سه نسل یکی از پویاترین سلسله های جهان در قرون وسطی می باشد. استعداد فراوان و ثروت وافر آنان را بر روی سنگ ها و مرمر ها به جا مانده در این شهر می توان مشاهده کرد. در این شهر چند نمونه از بهترین معماری های مغولی که معروفترین آنان “تاج محل”میباشد وجود دارند و قابل توجه مسافرینتور هند آبان 94 میباشد. گردش در خیابان های آگرا لطف خاص خود را دارد. نام آگره به شکل «آگرهبانا» نخستین بار در کتاب حماسی ماهابهاراتا آمده و معناشناسان آن را «پردیس» یا «بهشت» معرفی کرده‌اند. در قرن‌های ۱۶ یا ۱۷ میلادی آگره به راستی تمثالی از بهشت در روی زمین نامیده شده بود. آگره در زمان حکومت اکبر، جهانگیر و شاه جهان اهمیت زیادی یافت. این شهر پایتخت حکومت اکبر، پادشاه بزرگ امپراتوری مغولی هند یا گورکانیان بوده و در آن زمان تبدیل به مرکز هنر، فرهنگ، تجارت و یادگیری کشور پهناور هندوستان مسافرین تور هند آبان 94 گردید. از این رو در گذشته این شهر را اکبرآباد می‌نامیدند.

 مطالب مرتبط:

شهر آگرا در هند ، مکانهای دیدنی در هند , جاذبه های گردشگری هند , جاذبه های توریستی هند

 



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: شهر آگرا در هند, درباره هند , معرفی هندوستان , معرفی شهرهای هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

جشن ببر در هند

جشن ببر در هند

CELEBRATE INDIA'S TIGERS

از آداب و رسوم هند جشن ببر یکی از جشن های معروف وباشکوه هند است و برای مسافرین تور هند آبان 94 بسیار قابل توجه است.که با نام های جشن محصول وجشن اونام نیز خوانده میشود. این جشن یا جشنواره که یکی از زیباترین جشن های هند و مراسم های کهن کشور هزار آیین هند است هر ساله در 12 سپتامبر مصادف با 21 شهریور خورشیدی در تریشور کرالای هند برگزار می شود.این جشن نوعی شکر گذاری برای برداشت محصول خوب و سالم است که مورد بازدید مسافرین تور هند آبان 94 میباشد.. هنرمندان هندی بدنهای کشاورزان و زمین داران و افرادی را که دوست دارند در این مراسم شرکت کنند، به شکل ببر، پلنگ یا شیر نقاشی می کنند.
چهارمین روز جشن محصول اونام نام دارد. در این روز، شرکت کنندگان مسافرین تور هند آبان 94 خود را آماده می کنند که با بدن های رنگ شده در هیبت ببر، پلنگ یا شیر و به تقلید از راه رفتن این حیوانات به سمت مرکز نمایش روند. مراسم اونام یا جشن محصول در یک منطقه پر درخت انجام می شود. حرکت افراد شرکت کننده با آن بدن های رنگارنگ از میان درختان بسیار دیدنی و مهیج است.این جشن ممکن است بیش از 600 شرکت کننده با بدن های ببری شکل داشته باشد. شرکت کننده ها مسافرین تور هند آبان 94 با حرکات نمایشی و پیچ و تاب هایی که به بدن خود می دهند، سعی در تداعی هیبت، قدرت و حرکات نرم و مرموز این حیوانات وحشی را دارند.

جشن ببر در هند

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: جشن ببر در هند, درباره هند , معرفی هندوستان , معرفی شهرهای هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.
خانه و موزه آتاتورک آنتالیا

خانه و موزه آتاتورک آنتالیا

این خانه که در منطقه آلانیا واقع شده است بسیار مورد توجه گردشگران تور آنتالیا آبان 94 میباشد .در سه طبقه بنا شده و یکی از خانه های سنتی آلانیا می باشد . این خانه از سنگ و چوب ساخته شده بر روی یک سطح متقارن قرار دارد و تمام اتاق های آن به نشیمن مرکزی برای مسافرین تور آنتالیا آبان 94 منتهی می شوند . تاریخ ساخت این خانه به درستی مشخص نیست و پس از بازسازی در سال 1987 به عنوان خانه و موزه آتاتورک معرفی شده . در سال 1935 که آتاتورک به آلانیا آمده بود در این مکان برای مدتی استراحت کرد .

خانه و موزه آتاتورک آنتالیا

خانه و موزه آتاتورک آنتالیا

در طبقه اول این خانه تصویر ها و تعدادی از وسایل شخصی آتاتورک قرار دارد و در طبقه دوم با مبلمان اشیای سنتی تزیین شده است . بسیاری از گردشگران تور آنتالیا آبان 94 از این موزه دیدن می کنند .

 مطالب مرتبط : 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: خانه و موزیک آتاتورک آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.
برج هیدیرلیک آنتالیا

این برج که یکی از جاذبه های آنتالیا برای مسافرین تور آنتالیا آبان 94 می باشد توسط امپراطوری رم ساخته شده است . قدمت این برج به قرن دوم میلادی برمی گردد . ارتفاع این برج به 14 متر می رسد و از آن به عنوان فانوس یا سنگر استفاده می شده است . در زمان های سلجوقی و عثمانی این برج ترمیم و بازسازی شده است . کاربرد اصلی این برج دیدبانی بوده است و بعضی معتقدند که از این برج به عنوان معبد استفاده می شده است . این برج بسیار مورد علاقه گردشگران تور آنتالیا آبان 94 میباشد.

این برج در پارکی در کنار دریا واقع شده است و دیدن آن برای مسافران تور آنتالیا آبان 94 خالی از لطف نیست .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: برج هیدیرلیک آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.
ییولی مناره آنتالیا

ییولی مناره آنتالیا

مسجد کنگره دار یا ییولی مناره در قرن 13 در مرکز شهر و به دستور سلطان علاء الدين كي قباد سلطان سلجوقي برای مسافرین تور استانبول آبان 94 بنا شده است . این مناره امروزه به یک سنبل در آنتالیا تبدیل شده است .این مناره در مرکز شهر آنتالیا واقع شده است و در قدیم نیز کلیسا بوده و امروزه به عنوان مسجد از آن یاد می شود .

ییولی مناره آنتالیا

کف این مناره به شکل مربع می باشد که سنگ فرش شده است و از بنای مسجد جدا بوده و در میدان کاله ایجی سی ساخته شده است که مسافرین تور آنتالیا آبان 94 میتوانند از آن دیدن کنند. بدنه این مناره از آجر و هشت نیم استوانه ساخته شده است و به شکل بریده بریده می باشد به همین دلیل به این اسم مشهور است . بدنه مناره با آجرهای سرخ و خطوطی فیروزه ای تزیین شده است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است .

ییولی مناره آنتالیا

این مسجد یکی از بهترین جاذبه های آنتالیا برای گردشگران تور آنتالیا آبان 94 به شمار می رود و همه ساله تعداد زیادی از گردشگران تور آنتالیا آبان 94 از این مکان زیبا دیدن می کنند .

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ییولی مناره آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

هتل والنسیا ایروان ارمنستان

هتل والنسیا ایروان ارمنستان

مسافرین عزیز تور ارمنستان آبان 94  می توانند از خدمات ماساژ درمانی هتل بهره مند شوند.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود وجود دارد.در باغ هتل استراحت کنيد و لحظات آرامی را داشته باشید.شما مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنید.پس از گردش در شهر سري به رستوران هتل زده و از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد.سایر امکانات این هتل : رستوران- پذیرش شبانه روزی- بالکن - تهویه -باغ - لباسشوئی - فکس و کپی – گاوصندوق – سرویس مستخدم – منوهای رژیمی – رستوران و... می باشد.


هتل اربونی ایروان ارمنستان

هتل اربونی ایروان ارمنستان

هتل كوچك و دلنشین اربونی در مركز تجاری شهر ایروان میباشد لذا مراكزي مثل ساختمان اپرا ايروان- موزه ملی و برخی دیگر از دیدنی‌های فرهنگی با پاي پياده برای گردشگران تور ارمنستان آبان 94 قابل دسترسی هستند. 36 اتاق این هتل مجهز به تلویزیون ماهواره ای - مینی بار- تهویه ی مطبوع – سشوار و دسترسی به اینترنت (شامل هزینه ) می باشند.در سایر اتاق های این هتل دسترسی به اینترنت رایگان است.این هتل دارای یک رستوران است.از دیگر خئمات این هتل میتوان به ترانسفر فرودگاه - لباسشوئی - خشکشوئی- صبحانه در هتل - صرافی -  سرویس اتو شلوار – دستگاه خودپرداز – سرویس ایاب ذهاب اشاره کرد.سایر امکانات این هتل برای مسافرین تور ارمنستان آبان 94 هم فروشگاه در هتل-گاوصندوق- پذیرش شبانه روزی -بوفه – رستوران می باشد.


 

  

هتل هرازدان ایروان ارمنستان

هتل هرازدان ایروان ارمنستان

امکانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور ارمنستان آبان 94 شامل استخر روباز- استخر سرباز (فصلی)- ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد.همچنین این هتل برای کودکان این امکان را قراهم کرده که زمین بازی داشته باشند.وجود صرافی در این هتل باعث شده تا مسافرین تور ارمنستان آبان 94 راحت باشند.همچنین این هتل به اتاق جلسه مجهز است.ميهمانان این هتل ميتوانند در فعاليت هايي نظير بيليارد شرکت کنند .شما میتوانید به رستوران این هتل سر بزنید و غذاهای خوشمزه ی این هتل را امتحان کنید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان, بهترین هتل های ارمنستان, ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

دره گلهای ارمنستان

دره گلهای ارمنستان

 این منطقه ورزشی ، تفریحی و گردشگری تور ارمنستان آبان 94 که همیشه سرسبز و باطراوت است در 8km  شمال غربی شهر هرازدان در ادامه رودخانه مارماریک در دامنه کوههای دساغکوونیادس در ارتفاع 1845m از سطح دریا قرار دارد. در این منطقه  سالنهای ورزشی زیادی وجود دارد ، همچین دارای موزه ، رستورانها استراحتگاههای تابستانه و همچنین کلیسای بسیار قدیمی و مراکز خری وجود دارد.

 


 

 

خانه موزه ارمنستان (ایروان)

خانه موزه ارمنستان (ایروان)

 "Avetik Isahakian  "یکی از شعرای مشهور ارمنستان و روسیه است. او پنج سال از زندگی خود را در تور ارمنستان آبان 94 ایروان در این منزل ساکن بود که در سال" 1963 "موزه شده است.  این موزه دارای اتاق کار" Avetik "، اتاق خواب ، باغ ، و نقاشی اتاق ، و بعلاوه شماری از تالار های نمایشگاه که در دوره های متفاوت قوای خود را روی آن تمرکز داده است.

 


 

موزه زمین شناسی ارمنستان(ایروان)

 موزه زمین شناسی ارمنستان(ایروان)

 در این موزه منازلی بنا شده ،از انواع مصالح ساختمانی موجود است :" tufas "، سنگ پا ، سنگ ها ،" slags "، بازالت ، گرانیت و ماربلز از متفاوت ترین سایه و فلزات و مواد معدنی است که در این جمهوری به مقدار زیادی پیدا می شود. بعلاوه فسیل فون و فلور از عصر کهن نیز به عرضه شده است.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای دیدنی ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

منطقه دیدنی دلیجان ارمنستان

منطقه دیدنی دلیجان ارمنستان

 ساکنان این شهر آن را سوئس کوچک در ارمنستان مینامند که مسافران تور ارمنستان آبان 94 از آن بازدید میکنند. این شهر برای استراحت و تعطیلات آسمانی زیبا و پر از ارامش دارد.شهر دلیجان در شمال ارمنستان در منطقه Tavush  واقع شده بین دریاچه seven و Ijeven  . زیبا ترین شهر احاطه شده بین کوه و جنگل در تور ارمنستان آبان 94 این شهر زیبا و کوچک است. این شهر دارای ساختمانهای قدیمی میباشد.بهترین مسیر برای رسیدن به دلیجان بزرگراه اسون و عبور از تونل اسون میباشد. منظره هایی ک در طول مسیر میبینید باور نکردنی است. گرانترین و سردترین نوشیدنی دنیا در روستای سیمنوکا در کنار چشمه آب را خواهید نوشید.

 

دلیجان ارمنستان

 

دلیجان ارمنستان

   

دلیجان ارمنستان

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه گردشگری ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

هتل کلال آگاکوناگی استانبول

هتل کلال آگاکوناگی استانبول

هتل کلال آگاکوناگی استانبول

این هتل که در منطقه شهرزاده باشی واقع شده است دارای موقعیت بسیار خوبی از نظر جغرافیایی می باشد و دسترسی راحتی به اماکن دیدنی و تجاری تور لحظه آخری استانبول دارد . همچنین این هتل به ایستگاه مترو نیز بسیار نزدیک است . دسترسی این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر است و از این نظر برای مسافران تور لحظه آخری استانبول امکان راحتی را فراهم می کند .

هتل کلال آگاکوناگی استانبول

 

هتل کلال آگاکوناگی استانبول

هتل کلال آگاکوناگی یکی از مجلل ترین و زیباترین هتل های 5 ستاره تور لحظه آخری استانبول است که دارای 87 اتاق و سوئیت می باشد . از جمله امکانات این هتل می توان به : استخر ، آرایشگاه ، حمام ترکی ، صرافی ، رستوران ، کافی شاپ ، سالن بدنسازی ، اینترنت پرسرعت و ... اشاره کرد .

هتل کلال آگاکوناگی استانبول

 هتل کلال آگاکوناگی استانبول

 


 

هتل لیماک اورآسیا استانبول

هتل لیماک اورآسیا استانبول

این هتل یکی از لوکس ترین هتل های تور لحظه آخری استانبول می باشد که از امکانات خوبی برخوردار بوده و دارای 136 اتاق است . خدمه این هتل با خدمات عالی خود در طول شبانه روز آماده پذیرایی از مسافران این هتل می باشند .

هتل لیماک اورآسیا استانبول

از امکانات این هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از کودکان . اتاق جلسه ، اتومبیل کرایه ، سونا ، استخر ، جکوزی ، پارک کودکان ، کافی شاپ ، رستوران ، اینترنت ، گشت درون و برون شهری ، ترانسفر رایگان ، گیم نت ، زمین تنیس و بیلیارد اشاره کرد .گردشگران محترم تور لحظه آخری استانبول می توانند به هنگام صرف چای از باغ زیبای این هتل لذت ببرند .

هتل لیماک اورآسیا استانبول

 

هتل لیماک اورآسیا استانبول

مسافران تور لحظه آخری استانبول در صورت اقامت در این هتل می توانند اوقات خوبی را در آنجا سپری کنند .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

موزه یخ استانبول

موزه یخ استانبول

موزه یخ استانبول بی شک یکی از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های استانبول می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور لحظه آخری استانبول را به سمت خود می کشاند . این موزه زیبا در سال 2010 و با سرمایه گذاری یک شخص نروژی افتتاح شد همچنین اولین موزه یخ در کل اروپا می باشد . این موزه در مساحت 1400 متر مربع ساخته شده است و دمای داخل آن به 5 درجه زیر صفر می رسد . در این موزه 34 نوع مجسمه یخی با اشکال مختلف وجود دارند که برای ساخت آن ها از 70 تن یخ و باری ساخت تونل های آن از خدود 100 تن یخ استفاده شده است . یخ هایی که برای ساخت این مجسمه ها استفاده شده است از کشور سوئد جمع آوری شده اند .

موزه یخ استانبول

این موزه در سه بخش ساخته شده است . در بخش اول آن که از دیدنی ترین بخش های این موزه می باشد مجسمه های وایکینگ ها قرار گرفته اند و بخش دوم مربوط به منطقه اسکاندیناوی و طبیعت اطراف آن می باشد . در بخش سوم این موزه جالب در لیوان های یخی آب میوه رایگان به بازدید کنندگان داده می شود .

موزه یخ استانبول

 این موزه در منطقه بایرام پاشا و در مرکز خرید فروم استانبول قرار گرفته است . علاقه مندان به بازدید در تور لحظه آخری استانبول می توانند همه روزه از این موزه زیبا  دیدن کنند .


 کلیسای چورا استانبول

 

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا یکی از دیدنی های استانبول می باشد که هر ساله بسیاری از گردشگران تور لحظه آخری استانبول را به سمت خود می کشاند . این کلیسا در ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ساخته شده بود ولی امروزه تبدیل به یک موزه شده است . کاشیکاری های این کلیسا از نشانه های بیزانسی این کلیسا می باشد . این کلیسا در سال 1500 ساخته شده است و در قسمت شمال غربی مسجد سلطان احمد واقع شده است .

کلیسای چورا استانبول

این موزه همه روزه به جز چهارشنبه ها باز است و علاقه مندان می توانند از این موزه زیبا دیدن کنند .

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای استانبول, جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

میدان تکسیم استانبول

میدان تکسیم استانبول

میدان تکسیم استانبول

این میدان که در بخش اروپایی استانبول واقع شده است یکی از میادین اصلی استانبول تور لحظه آخری استانبول به شمار می رود و در مرکز شهر واقع شده است . در اطراف این میدان تعداد زیادی هتل ، رستوران ، کافه ، انواع مغازه ها و بازار های مختلف وجود دارد . این میدان قلب استانبول بوده و به عنوان توریستی ترین بخش آن نیز به شمار می رود . در این میدان شما می توانید انواع غذاهای سنتی ، محلی و بین المللی را انتخاب و میل کنید . این میدان دسترسی بسیار خوبی به انواع وسایل نقلیه عمومی و خصوصی دارد و همچنین هتل های اطراف این میدان 4 و 5 ستاره می باشند که بسیاری از گردشگران تور لحظه آخری استانبول این قسمت از شهر را برای اقامت خود انتخاب می کنند . 

میدان تکسیم استانبول

این میدان همچنین به مکان های ناریخی و دیدنی و فرودگاه نیز نزدیک می باشد و از این حیث مسافران تور لحظه آخری استانبول بیشتری را به سوی خود جذب می کند . در مرکز این میدان یادبود جمهوریت استانبول واقع شده است که توسط پیکرتراش مشهور ایتالیایی ساخته شد و در سال 1928 از آن رونمایی گردید . این یادبود ادای احترامی به تشکیل جمهوری ترکیه در سال ۱۹۲۳ می باشد.

 


 

پارک ییلدیز استانبول

پارک ییلدیز استانبول

این پارک یکی از پارک های قدیمی و تاریخی استانبول به شمار می رود که در منطقه بشیکتاش تور لحظه آخری استانبول واقع شده است . این پارک در میان کاخ های سیراگان و ییلدیز قرار گرفته و در گذشته یکی از باغ های کاخ ییلدیز به شمار می رفته است . 

پارک ییلدیز استانبول

این پارک دارای دو بخش می باشد : بخش بیرونی که شامل سه عمارت سیل ، کدیر ، ملتا و کارخانه چینی است که از عمارت های کدیر و ملتا برای صرف چای و غذا و استراحت استفاده می شود . در این بخش دو دریاچه مصنوعی نیز وجود دارد که زیبایی خاصی به این پارک بخشیده است . طبیعت سرسبز و زیبای این پارک و وجود دریاچه های مصنوعی این پارک باعث شده تا همه ساله عده زیادی از مسافران تور لحظه آخری استانبول از این منطقه دیدن کنند .

پارک ییلدیز استانبول

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول, جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش

تور کیش هتل عالی قاپو

 

هتل عالی قاپو کیش متشکل از 28 اتاق و 152 تخت می باشد. این هتل در انتهای بلوار دریا در زمینی به مساحت 3428 واقع شده است. هتل عالی قاپو به صورت هتل آپارتمان بوده و از امکانات رفاهی لازم برخوردار است و مسافران تور لحظه آخری کیش می توانند در این هتل سفری خوب و آرام را تجربه کنند. هتل آپارتمان عالی قاپو نمایی سفید رنگ و ظاهر زیبایی دارد چون دارای طرح ایرانی می باشد. همین امر باعث جلب توجه بسیاری از مسافران تور لحظه آخری کیش شده است. از امکانات رفاهی اتاق های این هتل می توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , سیستم تهویه , تلویزیون , بخچال و... اشاره کرد. هتل عالی قاپو در نزدیکی مراکز خرید و مراکز تفریحی قرار دارد , علاوه بر این تنها ده دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. این هتل به دلیل مزایایی که دارد برای مسافران تور لحظه آخری کیش  بسیار مناسب است.

تور کیش هتل عالی قاپو

 


 

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش

تور کیش هتل خاتم

 

هتل خاتم کیش متشکل از 28 اتاق است و در نزدیکی بازار عرب ها واقع شده است. بنابراین مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش با اقامت در این هتل به  اسانی می توانند به بازار عرب ها بروند. این هتل تنها 20 دقیقه از فرودگاه فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار تمیز و پاکیزه است و مهمانان عزیز به راحتی می توانند در این اتاق ها استراحت کنند و از سفر خود لذت ببرند. خوب است مسافران تور لحظه آخری کیش بدانند که هتل خاتم خاص خانواده های سپاه است که می توانند با رفتن به این هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. از امکانات این هتل می توان به لابی , پارکینگ اختصاصی , رستوران و فضای سبز اشاره کرد.

تور کیش هتل خاتم

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

شهر باستانی جزیره کیش

شهر باستانی جزیره کیش

تور کیش شهر باستانی حریره

حریره یک شهر باستانی است که در شمال تور لحظه آخری کیش و در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. از این شهر باستانی تنها ویرانه های آن باقی مانده است و طبق گفته میراث فرهنگی این شهر حدود 800 سال قدمت دارد. خرابه ها و گستره پستی و بلندی های این شهر باستانی تقریبا 120 هکتار وسعت دارد و این نمایانگر آن است که این منطقه زمانی یک شهر آباد بوده و جمعیت زیادی داشته است. اما آنچه که امروز گردشگران تور لحظه آخری کیش از شهر حریره می بینند حجمی از معماری شهری , تاق ها و سقف های سالمی است که از جنس سنگ بودند و از آسیب های جدی در امان مانده اند.

تور کیش شهر باستانی حریره

شهر باستانی تور لحظه آخری کیش در تاریخ یکم شهریور سال 1376 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. بقایایی که در قلب ساحل شمالی جزیره کیش وجود دارد نشان میدهد که این بقایا به دوره اوایل اسلام و دوره ساسانیان بر میگردد. در نتیجه می توان گفت که این شهر تاریخی از سال 367 تا 912 هجری قمری رونق داشته است. تحقیقات به عمل آنده نشان داده است که این منطقه متشکل از 3 مجموعه خانه اعیانی , حمام و قنات های قدیمی , مسجد بوده است. گردشگران تور لحظه آخری کیش در این منطقه می توانند آثار تاریخی ایران باستان را ببینند و لذت ببرند.

تور کیش شهر باستانی حریره

 

 


مجموعه گذر هنرمندان کیش

مجموعه گذر هنرمندان کیش

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

گذر هنرمندان یکی از مجموعه های دیدنی معروف جزیره زیبای کیش تور لحظه آخری کیش می باشد. این مجموعه به مجموعه مشاهیر بزرگ ایران شهرت دارد که در ساحل 1378 هجری شمسی در قسمت شرقی پارک حاشیه ساخته شد. این پارک بین میدان سنایی و میدان ساحل قرار دارد. از زمانی که مجموعه گذر هنرمندان ساخته شد تا کنون به تدریج تندیس های بیشتری در آن نصب شد که هدف از ساختن چنین مجموعه ای در وحله اول آشنا کردن جوانان و مسافران و توریست های عزیز تور لحظه آخری کیش با فرهنگ و ادب ایرانی و همچنین مشاهیر بزرگ کشورمان و در وحله دوم گرمیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها بوده است.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

هنگامی که تندیس این بزرگان در کنار یکدیگر به تصویر کشیده می شود جایگاه هنر و جامعه هنری ایران زمین را به گردشگران خارجی نشان میدهد و توجه آن ها را به خود جلب می کند. این مجموعه دارای فضای زیبایی است و این امکان برای مسافران و گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش فراهم می آورد تا کنار این هنرمندان بزرگ عکس یادگاری بگیرند. جزیره زیبای کیش که در دل آب های نیلگون همیشه خلیج فارس ایران قرار دارد سالانه بیشتر از 1500 هزار نفر گردشگر ایرانی و خارجی دارد و مجموعه گذر هنرمندان در یکی از خیابان های اصلی که بیشتر گردشگران از آنجا عبور می کنند ساخته شده است که نظر گردشگران تور لحظه آخری کیش را به خود جلب می کند.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

تعدادی از هنرمندان و مشاهیر بزرگ ایرانی که تندیس آن ها در این مجموعه وجود دارد , عبارت اند از: غلامحسین بنان , شریف لطفی , علی محمد حیدریان , مرتضی ممیز , پروین اعتصامی , امیر کبیر , جلال آل احمد , استاد فرشچیان و بسیاری از هنرمندان دیگر. مسافران و گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش اگر می خواهید با فرهنگ و هنر ایرانی آشنا شوید دیدن از مجموعه گذر هنرمندان کیش را از دست ندهید.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

قایق های کف شیشه ای کیش

قایق های کف شیشه ای کیش

تور کیش قایق های کف شیشه ای

در آب های اطراف جزیره کیش موجودات گوناگونی زندگی می کنند از ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان را برای گردشگران فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

این قایق ها در مسیر خود به سمت مناطقی می روند که مرجان و ماهی های بیشتری دارند تا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردگران عزیز تور لحظه آخری کیش نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافران عزیز می تواند جالب باشد. اگر علاقه مند به زیبایی های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای تور لحظه آخری کیش را از دست ندهید.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

 

 


ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش

تور کیش ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل کیش با 3000 درخت نارگیل در زمینی به وسعت 20 هکتار از زیباترین سواحل جزیره می باشد که در قسمت شرقی آن واقع شده است. این ساحل سرسبز و زیبا در نزدیکی پلاژ آقایان و اسکله بزرگ تفریحی قرار گرفته و با داشتن تعداد زیادی درختان نارگیل زیبا , درختان لور و آلاچیق های متنوع و متعدد در طول ساحل زیبایی این جزیره را دوچندان کرده است. این ساحل نقره فام جای مناسبی برای قدم زدن است تا گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش از تفریح خود در این ساحل منحصر به فرد و  آرامشی که در این منطقه حکمفرماست نهایت لذت را ببرند.

تور کیش ساحل درختان نارگیل

تور کیش ساحل درختان نارگیل

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش, جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

 

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

بازار ونوس تور کیش 94 جزء بازارهای قدیمی کیش قرار دارد که در سال 1357 در زمینی به مساحت 26500 هزار مترمربع احداث شد. این بازار از 2 طبقه 310 غرفه تشکیل شده است. که طبقه اول آن تجاری و طبقه دوم آن اداری می باشد. این بازار برای مسافران تور کیش 94 خود به تنهایی یکی از جاذبه های جزیره کیش به حساب می آید. بازار ونوس تقریبا قدمتی 15 ساله دارد. در این بازار لوازم خانگی به فروش نمی رسد و بیشتر به فروش پوشاک و لباس های زنانه ویژه مسافران تور کیش 94اختصاص دارد. این بازار نزدیک به بازار مریم می باشد.

آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش


بازار مریم کیش

بازار مریم کیش

بازار مریم در تور کیش 94 پس از انقلاب در سال 1369 در زمینی به مساحت 5700 هزار مترمربع در جزیره زیبای کیش احداث شد. این بازار یک طبقه ساخته شده و در نوار سیاحتی کیش قرار دارد. طراحی این بازار با دیگر بازارهای کیش برای گردشگران تور کیش 94 متفاوت است و به صورت رو باز و نمایی سنتی بنا شده و از سازه های چوبی در ساخت آن استفاده شده است. این بازار از 52 غرفه تجاری در حال فعالیت به وجود آمده است. همچنین از نورپردازی خاصی ویژه مسافران تور کیش 94 در این بازار استفاده شده که باعث جذب بیشتر گردشگران می شود. غرقه های این بازار از تنوع خوبی برای مسافران تور کیش 94 برخوردار هستند. در وسط این بازار فضای سبز و نیمکت ها و صندلی هایی برای استراحت خریداران و نیز کافی شاپ کوچکی تعبیه شده است. این بازار هرشب برنامه های شاد و مفرح و قرعه کشی برای خریداران تور کیش 94 برگزار می کند. غرفه های بازار مریم معمولا اجناسی مانند: کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، روسری، پوشاک، مواد غذایی، لوازم مسافرتی و... را عرضه می نماید. 

 آدرس: جزیره زیبای کیش، خیابان سنایی، بازار سنتی مریم

بازار مریم کیش

بازار مریم کیش

مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

 

ورزش های دریایی کیش

ورزش های دریایی کیش

یکی از انواع تفریحات تور کیش 94 به طور حتم ورزش های دریایی  می باشد. شرایط مطلوب آب و هوایی موجب لذت بردن از این ورزش ها می شود. جاذبه ها و زیبایی های کیش بسیار جذاب و متنوع است و باعث می شود گردشگران تور کیش 94 اوقات خوشی را در این جزیره سپری کنند. ای جمله این خدمات می توان به دوره های غواصی، جت اسکی، اسکس روی آب، جت بوت، قایق پدالی، گشت با قایق تندرو، ماهیگیری تفریحی، پلاژ آقایان و بانوان، چتر پاراسل ویژه میهمانان تور کیش 94 و... نام برد. این مراکز تفریحی و ورزشی از ساعت 9 صبح مشغول به کار هستند تا غروب آفتاب که البته آرامش دریا و وضعیت آب و هوا . جزر و مد در تغییر این ساعات دخیل هستند و بهتر است میهمانان تور کیش 94از آن مطلع باشند.

 ورزش های دریایی کیش

ورزش های دریایی کیش


ماهیگیری تفریحی در کیش

ماهیگیری تفریحی در کیش

گستردگی در سواحل جزیره کیش و وجود دریایی آرام و زلال و گرمای دلپذیر آن محیط مناسبی را برای گردشگران تور کیش 94 به وجود آورده است. ماهیگیری یکی از تفریحات خیلی مفرح در جزیره محسوب می شود و مسافران می توانند با تهیه لوازم ابتدایی و ساده ماهیگیری از فروشگاه های جزیره به این ورزش بپردازند. گردشگران تور کیش 94 می توانند با ماهیگیری در این جزیره مرجانی لحظات خوشی را در سفر خود بگذرانند. ماهیگیری در این جزیره بیشتر در ساعات اول صبح و هنگام غروب آفتاب و خنک شدن هوا انجام می شود. در سرتاسر جزیره ماهیگیری برای مسافران تور کیش 94 آزاد می باشد. از انواع ماهی هایی که در آب های خلیج فارس وجود دارند می توان از ماهى شير، سُرخو، سه كله، كافُر، شهرى، جاش سال، جاش طلايى، جت، هوور، كوسه، نيزه، هامور، زرده، صافى، طوطى، حلالى، گرفه و زل نام برد و مسافران تور کیش 94 می توانند به صید این ماهی ها بپردازند. سواحل خلیج فارس دارای بافت مرجانی می باشد و با رنگ نقره ای در زیر آفتاب می درخشد. مرجان هایی که در این آب ها وجود دارند خود به خود باعث تصفیه آب دریا می شوند و همین امر باعث شفافیت این آب ها می شود. از جاذبه های استثنایی برای مسافران تور کیش 94 این جزیره وجود ماهی های تزیینی و زیبا می باشد. ساحل جزیره کیش از از کم خطرترین سواحل دنیا است زیرا کوسه هایی که در این دریا زندگی می کنند از ماهی های کوچک تغذیه می کنند و برای شناگران بی خطر می باشند. این سواحل هم در فصل زمستان و هم فصل تابستان برای گردشگران تور کیش 94 قابل استفاده است و امکان ورزش های دریایی را به آن ها می دهد.

 ماهیگیری تفریحی در کیش

ماهیگیری تفریحی در کیش
مطالب مرتبط:

امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات معروف در کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

 

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش

هتل آپارتمان عالی قاپو تور کیش 94 در زمینی به مساحت 3428 متر مربع در انتهای بلوار دریا بنا شده است. این هتل از 28 اتاق و 152 تخت خواب تشکیل شده است. هتل آپارتمان عالی قاپو امکانات رفاهی مورد نیاز برای میهمانان تور کیش 94 را فراهم آورده است. از امکانات رفاهی هتل آپارتمان عالی قاپو می توان از سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم اعلام حریق نام برد. این هتل برای میهمانان تور کیش 94 به مرکز جزیره و مراکز خرید و تفریحی نزدیک می باشد. در ضمن این هتل از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

آدرس هتل:  میدان امیرکبیر، پشت هتل صدف 

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش


هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

هتل 2 ستاره شباویز تور کیش 94 در زمینی به مساحت 20000 هزار مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش بنا شده است. این هتل به صورت ویلایی طراحی شده است. هتل شباویز کیش از 92 اتاق و 276 تخت خواب برای میهمانان تور کیش 94 تشکیل شده است. استقبال فرودگاهی از امکانات این هتل به شمار می رود. اطراف این هتل فضای سبز وجود دارد. ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 5 تخته برای میهمانان تور کیش 94 می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را ندارد. هتل شباویز کیش از فرودگاه 11 کیلومتر فاصله دارد که با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد. این هتل با دریا 5 دقیقه فاصله دارد. یکی از تفاوت های این هتل برای میهمانان تور کیش 94 ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در این اتاق ها وجود ندارد.

 امکانات هتل شباویز کیش:

لابی، پارکینگ ویژه میهمانان تور کیش 94، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه

آدرس : بعد از بازار مرجان، روبروی پارک مرینا پارک

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش


هتل ستاره کیش

 هتل ستاره کیش

هتل ستاره تور کیش 94 در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش بنا شده است. این هتل که جزء هتل های 2 ستاره می باشد به صورت ویلاهای یک طبقه با آلاچیق های متعدد طراحی شده است. هتل ستاره تور کیش 94 دارای کافی شاپ سرباز انواع نوشیدنی های سرد و گرم و موزیک آرام پذیرای میهمانان می باشد.در ضمن رستوران این هتل انواع غذاهای متنوع ایرانی و خارجی و نیز غذاهای شمالی را برای میهمانان تور کیش 94 سرو می کند. این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه فاصله دارد.

 امکانات هتل ستاره کیش:

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، تلویزیون، یخچال، اینترنت، پارکینگ، حمل و نقل، لابی، سرویس ایرانی ویژه میهمانان تور کیش 94 و...

 آدرس :  جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

 هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش
مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

 

آشپزخانه کنجد سیاه چین

آشپزخانه کنجد سیاه چین

این رستوران در تور چین از بهترین رستوران های شهر پکن و جزو ۵ رستوران برتر این شهر هستش، که تقریبا تمام گردشگرایی که به این شهر سفر کردن و از غذاهای این رستوران تست کردن رضایت کامل دارن و اون رو به بقیه مسافران تور چین هم پیشنهاد می دن. BSK بهترین مواد غذایی رو استفاده می کنه و اونا رو خیلی عالی طبخ می کنه. طعم غذاهاش خیلی خوبه. کارکنانش خیلی خوب سرویس دهی می کنن و جالب اینجاست که منوی رستوران هم هر روز تغییر می کنه. در تور چین میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

 آشپزخانه کنجد سیاه چین

 آشپزخانه کنجد سیاه چین


رستوران هانگ بین لو چین

رستوران هانگ بین لو چین

رستوران هنگ بین لو در تور چین یکی از قدیمی ترین رستورانهای پکن با 150 سال سابقه که به عنوان بهترین رستوران مسلمانان معرفی شده است.در کشور چین به علت حضور مسلمانان در شهرهای مختلف و مسافران تور چین و نیز به علت رعایت موازین خاص دینی و شرعی و استفاده نکردن از بعضی از انواع خوراکیها, رستورانهای خاصی برای خود بوجود آورده اند که برای مسافران تور چین نیز قابل استفاده است. در این رستوران انواع غذا ها مانند کبابهای متنوع,انواع جوجه,کباب اردک مخصوص چینی,گوشت بره,تاس کباب,سوپ وسایر غذاهای محلی چینی ویژه مسافران تور چین عرضه می گردد.

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو
مطالب مرتبط:تورهای چین 

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های چین, بهترین رستوران های چین , رستوران های ارزان چین, رستوران های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

 

مرکز خرید رین بو شنزن چین

مرکز خرید رین بو شنزن چین

مرکز خرید رین بو شنزن تور چین دارای شعب متعددی در شهر شنزن می باشد ، که اغلب اوقات مورد توجه افراد محلی قرار می گیرد . کیفیت خوب و سرویس دهی خوب به این معنی است که این مرکز خرید بهترین انتخاب برای بر آوردن نیازهای مسافران تور چین می تواند باشد.
مرکز خرید رین بو شنزن خرید از سمت مصرف کننده ها بسیار توصیه می شود. تعدادی از مشهورترین برند های جهان در این مجموعه در تور چین خرید یافت می شوند و به خاطر اینکه محصولات مهم و ضروری را ارائه می کند و محیط راحتی دارد توصیه می شود. البته قیمت محصولات در این مرکز کمی بالاتر است. مسافران تور چین میتوانند در این مرکز خرید برترین محصولات با بهترین کیفیت را خریداری نمایند.

مرکز خرید رین بو شنزن

مرکز خرید رین بو شنزن


مرکز خرید اورینتال پلازا پکن چین

مرکز خرید اورینتال پلازا پکن چین

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید برای مسافران تور چین ، مرکز خرید اورینتال پلازای شهر پکن است که بزرگ ترین شعبه مک دونالد را که مدیر آن یکی از میلیاردرهای هنگ کنگی است ، را در خود جای داده است . کالاهای ارائه شده برای مسافران تور چین در این مرکز تجاری شامل مایحتاج ، کالاها و سوغات مورد نظر خریدارن بوده و انواع پوشاک و البسه ، کفش و کیف ، ساعت و زیور آلات ، لوازم خانگی ، صوتی و تصویری و . . . ویژه مسافران تور چین را شامل می شود . کسانی که برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می کنند ، می توانند علاوه بر خرید از رستوران ها ، گالری و موزه ای که در آن قرار دارد نیز بازدید نمایند . در ضمن یکی از شعب سوپر مارکت معروف اوله نیز در مرکز خرید اورینتال پلازا قرار دارد . که میهمانان تور چین می توانند از آن دیدن نمایند.

مرکز خرید اورینتال پلازا

مرکز خرید اورینتال پلازا


بازار هونگ چیائو پکن چین

بازار هونگ چیائو پکن چین

بازار هونگ چیائو در تور چین که به بازار مروارید نیز معروف است در خیابان هونگ چیائو و در نزدیکی معبد آسمانی واقع شده و یکی از مراکز خرید پکن چین است. بازار هونگ چیائو از 5 طبقه تشکیل یافته است. طبقه اول این بازار طیف وسیعی ار محصولات الکترونیکی و الکتریکی و لوازم منزل ویژه مسافرانتور چین را در بر گرفته است.طبقه سوم آن نیز صنایع دستی مختلف چین و مرواریدهای اصل و قیمتی که به طرزی بسیار ظریف و زیبا به شکل زینت آلات ارائه میگردند در طبقات زیر همکف و طبقه پنجم و مرواریدهای بدلی در طبقه چهارم برای مسافران تور چین به نمایش در آمده است.در طبقات دیگر شما با دنیائی از مد رنگها و طرحها در پوشاک، کفش، کیف، بادبزن، زینت آلات و وسایل کادوئی کوچک مواجه میگردید. این بازار یکی از بهترین مراکز خرید چین برای مسافران تور چین به شمار میرود.

بازار هونگ چیائو پکن

بازار هونگ چیائو پکن

مطالب مرتبط:
تورهای چین 

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید چین, بازارهای چین , مراکز خرید چین , پاساژهای چین , بهترین مراکز خرید چین ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : چهار شنبه 1 مهر 1394
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی